Legea prevede ca institutiile publice trebuie sa promoveze prin intermediul presei masurile administrative pe care le intreprind. Primaria Bistrita a semnat un contract cu o firma careia ii va plati 110.000 lei pentru servicii de publicitate, desi era dispusa sa ofere chiar si 300.000 lei pentru aceste servicii.
In data de 21 martie Primaria Bistrita a semnat un contract cu SC Sepia Print SRL care va promova toate actiunile si deciziile pe care le iau autoritatile locale.
SC Sepia Print SRL a fost singura firma care si-a depus actele in vedere participarii la licitatia organizata pentru atribuirea contractului de publicitate.
Firma a facut o oferta iar o comisie din partea Primariei Bistrita a analizat propunerea facuta de SC Sepia Print SRL si a decis ca este potrivita pentru a face publice actiunile intreprinse de autoritatile locale.
Desi initial Primaria Bistrita a alocat un buget de 300.000 de lei pentru a-si mediatiza actiunile si deciziile, contractul a fost atribuit la o treime din cat era dispusa municipalitatea sa cheltuiasca, si anume 110.000 de lei.
SC Sepia Print SRL va asigura serviciile de promovare si publicitate pentru tot anul 2011 si va promova prin intermediul ziarelor, radiourilor sau televiziunilor toate actiunile si deciziile care se iau la nivelul Primariei Bistrita.