Eşti martor la un eveniment care poate deveni o ştire? Sună-ne sau trimite un mesaj pe Whatsapp la 0728237215! | Ai filmat sau fotografiat o situaţie inedită care poate deveni o ştire? Trimite un e-mail pe adresa: redactia@bistriteanul.ro |

RECOMANDĂRI
Casa Cu Bere, Italtextil, IMP România și Central Motors fac angajări! Alte locuri de muncă disponibile:
FOTO/VIDEO - Și-a salvat camarazii de la moarte, în Afganistan, iar acum își pune din nou viața în pericol pentru a-și face bine fiul
EXCELENT: Diana Spătărescu, elevă în clasa a XI-a la Infoel, a câștigat Premiul Gopo – echivalentul Oscarurilor românești
FOTO - Organizația Off-Road Năsăud, la Casa Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc: «Am primit mai mult decât am dăruit»
FOTO/VIDEO - INEDIT! Vă e dor de roșiile din grădina bunicilor? Vă ajută un liceu din Bistrița
FOTO: Descoperă tendințele sezonului în noua colecție Sense SS 2018!
Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…
BISTRIȚA / VIDEO: Epilare facială definitivă prin electroliză la Salon La Belle Femme

  35 vizitatori online


REDACȚIA:
Tel: 0728-237 215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
whatsapp icon0728-237 215
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0754-777.536
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



DĂ UN SFAT, NU DA CU PARUL: Hărţuire telefonică

14/10/2013 16:18:26  
Atitudinea şi aroganţa Piraeus Bank şi a angajaţilor săi seamănă tot mai mult cu cea a unui cămătar sau amant obsedat şi nicidecum cu cea a unei instituţii bancare respectabile.

În speţă, s-a contractat un credit bancar în anul 2009, pe 10 ani. Când a fost posibil, s-a plătit în avans, chiar 8 rate o dată. De aproximativ 1 an, rata este plătită, dar cu întârziere – scadenţa este în data de 9 a fiecărei luni, dar se plăteşte în ultima zi din lună sau în prima zi a lunii următoare (în ziua de salar).

Din data de 10 începe coşmarul – 17 telefoane pe zi, de dimineaţa până seara, 6 zile din săptămână, chiar şi în ziua de Crăciun, pe telefonul mobil al contractantului, al soţului, al mamei, al bunicii (nu ştiu cum de au ajuns în posesia lor) şi ce e mai deranjant, al angajatorului. Primul telefon e de înţeles. Un angajat al băncii mă anunţă cu privire la suma restantă (aprox. 150 euro) şi mă întreabă când urmează să fie achitată. I se răspunde că în data de 1 a lunii următoare.

Oftează afectat şi mă anunţă că voi plăti penalităţi, întrebându-mă dacă nu pot achita mai devreme, măcar parţial. Îi răspund că sunt conştientă de penalităţi, că voi încerca să achit mai devreme, dar cel mai probabil nu va fi posibil. Îmi răspunde politicos că mă aşteaptă şi îmi urează o zi bună. În ziua următoare, un nou telefon – aceeaşi poveste. Li se spune că s-a comunicat data plăţii. Alte oftaturi afectate şi sunt sfătuită „să fac totuşi mai repede rost de bani, să iau împrumut dacă se poate”.

Peste încă o zi, alt telefon. Repet povestea. Angajata, de o aroganţă infatuată, mă anunţă pe un ton piţigăiat că, indiferent ce am vorbit cu colegii ei, până la data plăţii efective, voi fi „tot sunată”. Încerc alte tactici – ignorare, respingere automată apeluri, înjurături, etc. Se trece la hărţuirea familiei şi a unităţii angajatoare. Următoarea etapă, vreau să vorbesc cu cineva din conducere.

O rog să-mi dea explicaţii suplimentare cu privire la politica de hărţuire şi îi spun că sunt dispusă să suport consecinţele contractuale şi legale ale întârzierii din fiecare lună (cu rugămintea de a se observa consecvenţa cu care sunt achitate ratele) – penalităţi, o eventuală poprire, orice, DAR NU TELEFOANE şi prejudicierea imaginii la angajator şi familie, în condiţii de aşa-zisă confidenţialitate a contractului.

Mi se răspunde la fel de arogant că prin telefoane se încearcă responsabilizarea clientului rău-platnic iar dacă doresc să nu mai fiu sunată, să plătesc la timp! Vorbesc cu mai multe persoane despre situaţie. Aflu că şi alţii sunt în situaţii similare – încearcă refinanţări, îşi schimbă numerele de telefon şi iau calmante, ca să scape de telefoanele Piraeus Bank. Se fac plângeri la angajaţii sucursalei din Bistriţa. Aceştia dau din umeri şi ochii peste cap şi oftează „Ştiiim, nu e vina noastră. E de la Bucureşti.”

Mureşan A.

6388 vizualizari


loading...


404 Not Found

Server Error

404

Page Not Found

This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.


That's what you can do




Avertisment:
Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.

NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.


CAUTARE
STIRILE DE AZI

Publicitate
Certificat Web Certificat Web RSS - Ia stiri de aici Aboneaza-te la FeedBurner
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al Bistriteanul.Ro.
© Copyright 2008 - 2024 Bistrițeanul.ro