Potrivit legii instituţiile publice sunt obligate să îşi promoveze prin intermediul mass-mediei măsurile administrative pe care le întreprinde. Primăria Bistriţa caută o firmă care să îi facă publicitate şi pentru acest lucru pune la bătaie un buget de 73.000 de lei, mai puţin de jumătate faţă de cât a fost anul trecut.
Unităţile administrativ-teritoriale sunt obligate, conform legii, să informeze cetăţenii despre deciziile pe care le iau şi măsurile pe care le întreprind. Cel mai eficient mod de a face acest lucru este promovarea prin intermediul presei, fie ea scrisă, on-line, televiziune sau radio.
Primăria Bistriţa a alocat în acest an un buget de 73.0000 de lei pentru a-şi promova acţiunile şi măsurile întreprinse care au o importanţă majoră pentru bistriţeni. Bugetul este cu mult mai mic faţă de cel care a fost anul trecut (167.000 de lei) sau cel care a fost în anul 2011 (300.000 de lei).
Pentru stabilirea firmei care să se ocupe de publicitate Primăria Bistriţa va organiza o licitaţie în data de 7 iulie. În funcţie de oferte se va alege firma care se va ocupa de imaginea instituţiei, iar prioritate va avea oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.