Potrivit legii, instituţiile publice sunt obligate să-şi promoveze, prin intermediul mijloacelor de informare în masă, măsurile administrative pe care le întreprinde. Primăria Bistriţa caută o firmă care să îi facă publicitate şi pentru acest lucru pune la bătaie un buget de 120.000 de lei.
Unităţile administrativ-teritoriale sunt obligate, conform legii, să informeze cetăţenii despre deciziile pe care le iau şi măsurile pe care le întreprind. Cel mai eficient mod de a face acest lucru este promovarea prin intermediul presei, fie ea scrisă, on-line, televiziune sau radio.
Primăria Bistriţa a alocat în acest an un buget de 120.000 de lei pentru a-şi promova acţiunile şi măsurile întreprinse care au o importanţă majoră pentru bistriţeni.
Din aceşti bani, 80.000 de lei sunt pentru contractul care va fi semnat până la finalul acestui an, iar diferenţa de 40.000 de lei este alocată pentru că există posibilitatea de prelungire a contractului cu încă patru luni.
În funcţie de oferte se va alege firma care se va ocup acel mai bine de imaginea instituţiei, iar prioritate va avea oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Firmele interesate de acest proiect îşi pot depune ofertele până în 4 aprilie la ora 13.00 la sediul Primăriei Bistriţa.