Consilierii județeni au cerut conducerii CJ să trimită o scrisoare Primăriei prin care să le solicite să se implice în acțiunile CJ. Radu Moldovan nu a pierdut ocazia să critice Consiliul Municipal pentru o serie de decizii pe care... nu le poate lua.
"Văd că noi suntem destul de implicați și venim spre Bistrița și bine facem, în ceea ce privește cultura și în ceea ce privește sportul... Susținem echipa de handbal, susținem acest cros - Gabriela Szabo, dar vreau să facem o adresă către Consiliul Municipal, să vină și ei spre noi... Spre cultură, în proiectul mare pe care vrem să-l facem și spre sport pentru că, cu siguranță, vom diminua deficitul de la sănătate... Atât am vrut să spun" a precizat consilierul județean Florin Urâte la finalul ședinței de ieri a Consiliului Județean.
Președintele CJ, Radu Moldovan, a luat foarte în serios propunerea consilierului PNL și a cerut Biroului de Relații Publice să întocmească o scrisoare, din partea plenului Consiliului Județean. "Să precizăm și două-trei evenimente, unde să-i chemăm alături de noi. Nu am nici o problemă! Eu mi-am tocit cuvintele, rugându-se să înțeleagă că peste o treime dintre cei care sunt tratați la Spitalul de Urgență Bistrița sunt din municipiul Bistrița. Și, deși foarte multe municipalități din țară sprijină spitalele, la ei nu se găsesc soluții! Executivul aparatului de specialitate al primăriei Bistrița - ca să nu se înțeleagă greșit pentru că primarul și-a exprimat acordul, dar specialiștii din cadrul aparatului de specialitate al primăriei nu găsesc soluția legală prin care să aloce acești bani. Din păcate, văd că nu mai găsesc nicio soluție legală să mai finanțeze nimic! Să vă gândiți, domnule Urâte, la evenimentul cultural, eu voi trece pe listă sprijinirea echipei de handbal și le vom face o adresă în numele celor 30 de consilieri județeni și a președintelui colegilor noștri din consiliul municipal" a răspuns președintele CJ, care nu a scăpat ocazia să atingă problema datoriilor de la spital.
Spitalul de Urgență a cerut alocarea unei sume de 2 milioane de lei pentru plata cheltuielilor, însă angajații primăriei nu au găsit calea legală de a finanța cererea.