Conducerea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Bistrița - Năsăud spune că în proporție de 80 - 90 % din cazuri, reclamațiile care ajung aici se soluționează în favoarea cetățenilor.
În 2013, bistrițenii au depus nu mai puțin de 126 de reclamații la sediul CJPC BN, nemulțumiți de diverse probleme.
Dintre acestea, 40 au venit din partea consumatorilor de servicii sau produse de telefonie, internet sau televiziune prin cablu, iar 11 au fost reclamații ale cetățenilor nemulțumiți de serviciile prestate de firmele care furnizează apa, gazul și curentul.
Bistrițenii au mai reclamat calitatea produselor alimentare puse în vânzare în magazine, dar și faptul că au cumpărat combine, frigidere sau televizoare care s-au defectat pe perioada garanției, însă cei de unde le-au achiziționat nu au vrut să le schimbe.
Conducerea CJPC BN mai spune că cei care au astfel de probleme trebuie să se adreseze inspectorilor CJPC BN în timp util, altfel instituția nu poate interveni să îi ajute.