Tratamentele realizate pe DJ 151 Bistrița – Sigmir - Blăjeni – Șintereag i-au dus la exasperare pe șoferii care circulă pe această rută. Mai mulți au reacționat și trimis redacției sesizări legate de modul în care au fost făcute aceste lucrări, o bună parte dintre ei supărați că și-au spart parbrizele din cauza pietrelor turnate pe drum.
„În ultimele săptămâni s-au facut niște lucrări de "modernizare" al drumului județean 151, deocamdată pe ruta Bistrița - Blăjenii de Jos, drum reabilitat și recepționat în 2012. Peste asfaltul turnat aproape perfect (nu am văzut gropi sau fisuri în el din 2012) s-a turnat bitum și peste bitum s-a presărat pietriș, tasat superficial cu mini-cilindrul. Aceste lucrări fără rost care evident au irosit banul public, au distrus, pe lângă parbrizele celor 2 mașini personale, încă cel puțin alte zeci sau poate sute de parbrize. Suprafața pe care a fost aplicat acest "strat final, de uzură" (după cum am înțeles de la un muncitor care lucrează pe acest tronson) este foarte zgrunțuroasă și denivelată (mai ales între pădure și Blăjenii de Sus). Pe lângă disconfortul creat, supune toate subansamblurile (rulmenții, bucșele, brațele etc.) mașinii la un stres maxim, distrugându-le în timp. Parcă ar fi un traseu de anduranță” scrie redacției Adrian Măgheruşan.
Despre tasarea superficială a pietrișului împrășitiat pe drum ne scrie și o altă cititoare. „Știu de ani de zile că autoritățile au aceeași placă: se pun pietrele - în fine, tratamentul, iar mașinile care trec prin zonă le tasează în timp. Cunosc poezia pe de rost, dar mi se pare o aberație! Am circulat în străinătate, și acolo se fac astfel de tratamente, nu am inventat noi roata, dar pietricelele se tasează imediat ce au fost puse de un cilindru de capacitate mare iar mașinile care trec prin zonă finisează ca să spus așa treaba! Pe acest drum, în mai multe zone, chiar pe suprafața de rulare, s-au făcut adevărate șanțuri – pietricele au zburat pe marginea drumului (se vede și din poze) iar șoferii merg pe urmele celor din față, nu pe covorul de pietre. Și atunci care e câștigul?! În asfalt nu intră pietrele, sunt aruncate pe marginea drumului. Oare era atât de complicat să aducă un compactor cum trebuie și să facă o treabă... europeană?!”.
În zonele în care s-au făcut aceste tratamente au fost montate și indicatoare de semnalizare, de reducere a vitezei însă, chiar și la viteză mică pietrele turnate pe șosea constituie un real pericol pentru șoferi și pietoni.
Proiectul de reabilitare a DJ 151, km 45+810-126+712, limită judeţ Mureş-Bistriţa, a fost finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa Prioritară 2 - Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale. Valoarea acestui proiect implementat de Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud este de 29.790.600 euro. Lucrările au fost executate de Romstrade, însă la finalizarea acestui drum, au existat numeroase probleme, autoritățile fiind nevoite să execute scrisoarea de garanție bancară și să refacă o parte din lucrări.