Până când vom avea Centura de Sud prin Pădurea Codrișor, primarul Bistriței a primit acordul să înceapă demersurile pentru extinderea actualei centuri de Nord a orașului...
După 9 ani în care centura ocolitoare a orașului Bistrița, lungă de aproape 7 km, a fost dată de Consiliul Local Bistrița în administrarea Ministerului Transporturilor pentru reabilitare, șoseaua se va întoarce, începând de luna aceasta, din nou, în grija municipalității.
Chiar dacă investițiile făcute de Ministerul Transporturilor prin Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România nu au vizat o reabilitare majoră a acestui sector de drum, anul trecut fiind aplicat doar un covor asfaltic nou, investiție care s-a ridicat la 2 milioane de lei, șoseaua se întoarce la Primăria Bistrița.
Ba mai mult, Ministerul Transporturilor l-a împuternicit pe primarul municipiului Bistrița, Ovidiu Crețu, să efectueze demersurile necesare pentru prelungirea variantei ocolitoare a orașului Bistrița de la intersecția cu Drumul Național 17 cel care leagă Bistrița de Năsăud până la ieșirea din localitatea componentă Unirea, unde centura se va intersecta cu Drumul Național 17.
În acest mod se reiau o serie de discuții mai vechi, când mai marii orașului au analizat posibilitatea prelungirii acestei centuri însă discuțiile au fost oprite după ce în zonă s-a construit, exact în intersecție, o fabrică de mase plastice. Deocamdată nu se știe ce variate iau în calcul autoritățile pentru prelungirea drumului de centură până la ieșirea din Unirea.