De patru luni de zile, Centrul de Informare Turistică din Tiha Bârgăului, care ar trebui să promoveze zona Pasului Tihuța, are lacătele puse. Motivul? Primăria nu a reușit să găsească doi angajați, cu studii de specialitate, pentru noul centru de informare turistică.
„Suntem deja la a treia sesiune de concurs. Organizăm concursul pentru ocuparea celor două posturi de la Centrul de Informare Turistică de la Tiha Bârgăului pentru a treia oară. Acum avem două fete, dar nu au studiile care trebuie și încercăm să vedem ce putem rezolva... Marea problemă este că nu există personal specializat în turism", a explicat primarul Vasile Dologa.
Lucrările la Centrul de Informare Turistică au debutat în urmă cu trei ani, iar investiția în valoare de 200 de mii de euro are la bază un proiect accesat de administrația locală a comunei pe măsura 313 Încurajarea activităților turistice. Lucrările la Centru sunt gata, însă din păcate, de patru luni de zile conducerea comunei așteaptă ca cineva să se prezinte la concurs și să poată fi angajat ca și ghid turistic, condiție obligatorie pentru funcționarea centrului de turism.
Centrul de Informare Turistică de la Tiha Bârgăului va promova toată Valea Bârgăului, axându-se în special pe zona Piatra Fântânele - Colibița.
Comuna Tiha Bârgăului are unul dintre cele mai importante obiective turistice din Bistrița-Năsăud și cel mai tare brand din țară, recunoscut și peste hotare - Dracula.