Asta susţin reprezentanţii OJPC BN care au spus că în primele 9 luni ale anului au fost primite la sediul instituţiei peste 350 de reclamaţii de la consumatori. „Dacă numărul de reclamaţii a crescut înseamnă că avem bistriţeni mai bine informaţi” spun aceştia.
În cadrul unei conferinţe de presă organizate astăzi, la sediul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Bistriţa – Năsăud, reprezentanţii acestuia au expus câteva statistici privind activitatea instituţiei în primele 9 luni ale anului.
„La nivelul judeţului Bistriţa – Năsăud au avut loc în primele 9 luni peste 900 de acţiuni de control, s-au încheiat 517 procese verbale şi s-au aplicat amenzi în valoare de 600.000 de lei” a explicat Cristian Nicula, şeful OPC Cluj, prezent la Bistriţa.
Mai mult, acesta a menţionat că din ianuarie până în 30 septembrie au fost depuse 373 de reclamaţii, cu peste 100 mai multe decât anul trecut în aceeaşi perioadă.
„Asta înseamnă că bistriţenii sunt mai informaţi acum, dacă numărul de reclamaţii a crescut” a mai spus acesta.
Astfel, cel puţin doi bistriţeni se prezintă în fiecare zi de lucru la OJPC BN pentru a face reclamaţii. Dintre acestea, 10 % sunt cu privire la serviciile alimentare, 14 la sută pentru serviciile financiare şi 76 la sută pentru utilităţi, garanţii, prestări servicii, etc.