Bistrița Retail Park, cel de-al doilea mall din oraș se va inaugura abia peste o lună. Potrivit dezvoltatorului, centrul comercial va avea articole sportive, mobilă, produse pentru casă, dar și un supermarket. Ce branduri vor veni la Bistrița:
Lucrările la cel de-al doilea mall din oraș, numit Bistrița Retail Park, sunt pe ultima sută de metri. Deși investitorul spera ca acestea să fie gata până la mijlocul lunii martie, se pare că abia în mai se va inaugura centrul comercial.
„Proiectul se prefigurează drept un parc de retail cu articole sportive, mobilă, produse pentru casă și servicii pentru familie, ancorat de o unitate Carrefour Market și un food court. Zona unde construim noi se transformă în noul pol comercial al orașului. Aici funcționează piața agro-alimentară, precum și magazinele Selgros, Altex și Penny”, a declarat pentru ziarul financiar Ionuț Bordei, CEO Element Development.
Printre brandurile care vor ajunge la Bistrița odată cu noul centru comercial se numără JYSK, Help Net, Lems, Decathlon, Top Shop, Noodle Pack și Salad Box. Firma a investit 9 milioane de euro în galeria comercială, care se întinde pe 7.850 de metri pătrați.