In urma articolului publicat in data de 11.03.2014 care prezenta o situatie descrisa de unul din clientii nostri, dorim sa facem cateva precizari.
Garantia produselor comercializate de SC Romstal Imex SRL este asigurata de societatea noastra prin cele peste 200 de firme autorizate partenere. In plus, clientii pot anunta imediat orice anomalie sesizata in functionarea furniturilor achizitionate, societatea noastra punand la dispozitia clientilor Dispeceratul National de Service, care poate fi apelat NON-STOP la numerele de telefon inscrise pe certificatele de garantie.
Piesele de schimb utilizate pentru remedierea defectiunilor sunt doar cele originale, achizitionate de la furnizori si puse la dispozitia centrelor de service.
Mai dorim sa transmitem ca pentru o buna exploatare si pentru atingerea perioadei medii de utilizare a unor astfel de echipamente, care sunt supuse reglementarilor ISCIR in ceea ce proveste montarea si utilizarea, recomandam instalarea conform unui proiect avizat tinand cont de cartea tehnica si obtinerea tuturor avizelor de instalare si exploatare, astfel eliminand posibili factori externi care pot influenta buna functionare a aparatului.
In cazul care a constituit subiectul articolului, identificarea cauzei exacte a neajunsurilor constatate asupra functionarii cazanului a necesitat mai multe deplasari la fata locului. Motivul poate avea legatura cu faptul ca defectul nu se manifesta permanent, avand o aparitie aleatoare.
Produsul in discutie a fost readus la starea de conformitate in 13.03.2014, de atunci utilizatorul nu a mai inregistrat nicio sesizare cu privire la functionarea aparatului.
Cu stima, Data
Director Dispecerat National de Service 25.03.2014
Ecaterina Buzoianu
Pentru mai multe detalii citeşte şi AICI