Municipalitatea intentioneaza sa organizeze in 15 martie o sedinta publica pe tema
aprobarii brandul de promovare turistica a municipiului Bistrita. O zi mai tarziu propunerile vor intra in dezbaterea consiliului local care va aproba brandul orasului.
Dezbaterea pe tema „aprobarea brandului de promovare turistica a municipiului Bistrita” va avea loc in sala de sedinte a Primaria municipiului Bistrita marti, 15 martie, incepand cu ora 16.00.
Municipalitatea intentioneaza ca printr-un proiect de un milion de lei (bani proveniti din fonduri europene) sa promoveze vechea cetate medievala a Bistritei. Dupa ce acest proiect va fi implementat municipiul nostru va avea un brand, un slogan si o mascota.
Pana acum s-au facut o serie de propuneri legate de slogan si de mascota orasului. Se ia in calcul ca brand-ului orasului sa fie “Bistrita, orasul pasejelor”, stiu fiind ca in municipiul nostru exista cele mai multe pasaje din intreaga zona dar si Biserica Evanghelica care are cel mai inalt turn din Transilvania.
S-a discutat chiar ca potcoava sa fie semnul distinctiv al orasului, la fel ca si strutul care ar putea purta o potcoava in cioc (vechea stema a orasului).
Municipalitatea a lansat la jumatatea lunii februarie proiectul "Promovarea Turistica a Cetatii Medievale Bistrita", obiectivul general al proiectului reprezentand cresterea atractivitatii si competitivitatii turistice a municipiului Bistrita, prin crearea unui nou brand turistic Cetatea Medievala Bistrita.
Primarul Cretu vrea ca Bistrita sa aiba un brand turistic pana la finele lunii aprilie astfel ca in 8 mai, municipiul Bistrita sa se prezinte la Strasbourg la Ziua Portilor Deschise din Parlamentul European cu un brand turistic propriu.
Cetatea Medievala Bistrita va fi inregistrata ca si brand national la OSIM.