Angajaţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bistriţa-Năsăud continuă să se confrunte cu sesizări care de care mai ciudate. Instituţia are doar 4 angajaţi, iar volumul de muncă este foarte mare, însă aceştia trebuie să verifice şi să soluţioneze şi astfel de reclamaţii.
Bistriţenii trec destul de des pragul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bistriţa-Năsăud pentru a face reclamaţii din diverse motive.
Unii sunt nemulţumiţi de calitatea produselor puse în vânzare în magazine, alţii de clauzele abuzive ale băncilor sau de serviciile oferite de societăţile care furnizează apă, gaz, curent electric sau internet.
Iuliana Deneş, comisarul-şef al CJPC BN, a declarat pentru Bistriţeanul.ro că există şi sesizări mai puţin obişnuite, care trebuie verificate şi soluţionate într-un fel sau altul.
De exemplu, după ce o persoană a cumpărat o conservă cu mâncare pentru pisici a venit la CJPC BN pentru a spune că aceasta nu miroase cum ar trebui (a pui), ci a...peşte.
Un bărbat a reclamat faptul că a cumpărat bomboane cu gâze, pe care le-a observat după ce a „studiat” cu o lupă un drajeu.
Tot anul acesta, un bistriţean care a cumpărat brânză mucegăită, neştiind că există un astfel de produs, a făcut reclamaţie, crezând că aceasta este expirată.
Aşadar, angajaţilor de la CJPC BN nu le rămâne decât să se „înarmeze” cu multă răbdare şi să rezolve şi astfel de probleme.