Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor a aplicat anul trecut amenzi în valoare de 284.500 lei celor găsiți cu diverse nereguli, fiind încasată în total suma de 109.500 lei.
Reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Bistrița-Năsăud au încheiat pe parcursul anului trecut 188 de procese verbale de contravenție.
Din cele 337 de reclamații înregistrate, au fost soluționate pe cale amiabilă un număr de 66. De asemenea, au fost soluționate în favoarea cetățenilor 163 de reclamații, 11 au fost retrase de către consumatori și 48 au fost declarate, în urma verificărilor efectuate, drept neîntemeiate. Totodată, un număr de 29 de reclamații au fost redirecționate către alte instituții.
Bistrițenii au fost nemulțumiți anul trecut de felul în care au fost serviți în unele restaurante, de calitatea produselor puse în vânzare în magazine și de serviciile prestate de firmele de telefonie, cablu TV și internet.
Caius Diugan, șeful CJPC Bistrița-Năsăud, spune că instituția pe care o conduce a reușit să încaseze un procent de 43-44% din valoarea amenzilor aplicate anul trecut, față de alte comisariate din țară, unde procentul este de 20-30%.