Eşti martor la un eveniment care poate deveni o ştire? Sună-ne sau trimite un mesaj pe Whatsapp la 0728237215! | Ai filmat sau fotografiat o situaţie inedită care poate deveni o ştire? Trimite un e-mail pe adresa: redactia@bistriteanul.ro |

RECOMANDĂRI
Casa Cu Bere, Italtextil, IMP România și Central Motors fac angajări! Alte locuri de muncă disponibile:
FOTO/VIDEO - Și-a salvat camarazii de la moarte, în Afganistan, iar acum își pune din nou viața în pericol pentru a-și face bine fiul
EXCELENT: Diana Spătărescu, elevă în clasa a XI-a la Infoel, a câștigat Premiul Gopo – echivalentul Oscarurilor românești
FOTO - Organizația Off-Road Năsăud, la Casa Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc: «Am primit mai mult decât am dăruit»
FOTO/VIDEO - INEDIT! Vă e dor de roșiile din grădina bunicilor? Vă ajută un liceu din Bistrița
FOTO: Descoperă tendințele sezonului în noua colecție Sense SS 2018!
Două prietene impresionează creând evenimente de poveste. Au atâta imaginație că nu se repetă vreodată…
BISTRIȚA / VIDEO: Epilare facială definitivă prin electroliză la Salon La Belle Femme

  129 vizitatori online


REDACȚIA:
Tel: 0728-237 215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
whatsapp icon0728-237 215
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0754-777.536
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015



Ajuns la exasperare, un bistrițean care a cumpărat un cazan de la Romstal a cerut ajutorul protecției consumatorilor

11/03/2014 16:19:45 Raluca NECHITI  
Un tânăr care locuiește în Rusu Bârgăului a cumpărat în 30 octombrie 2013 de la reprezentanța Romstal din Bistrița un cazan din oțel pentru încălzirea pe lemne. Deși a costat peste 10.000 de lei cazanul este defect și nimeni nu găsește rezolvarea.

Ajuns la capătul răbdării, Adrian Ungur a luat toate actele și vineri dimineața a intrat pe ușa comisarilor de la Protecția Consumatorilor pentru a li se plânge de problema pe care o are cu cazanul cumpărat la finele lunii octombrie. Comisarii au început și ei o anchetă după ce au aflat că tânărul a avut peste 10 intervenții făcute de firmele autorizate de Romstal să intervină când există astfel de probleme.

În 30 octombrie 2013 Adrian Ungur a cumpărat de la reprezentanța firmei Romstal din Bistrița un cazan Viessmann din oțel pentru încălzirea pe lemne. Pentru acesta tânărul a plătit peste 10.000 de lei, la care se mai adaugă și toate cele necesare instalării rețelei de încălzire a casei, așa că factura achitată către firma de instalații din Bistrița a depășit 30.000 de lei.

În 18 noiembrie, firma autorizată de Romstal pentru Bistrița a instalat centrala și abia atunci bistrițeanul a constatat că cazanul este defect. De atunci și până acum reprezentanții firmelor din Bistrița și Baia Mare care au fost autorizate să repare instalațiile comepricalizate de Romstal au mers mai bine de zece ori la domicilul tânărului... în zadar însă... Nimeni nu a putut rezolva defectul iar de înlocuirea cazanului nici nu s-a discutat.

„Am mai cumpărat tot ce mi-au spus – relee, stabilizatori de tensiune... nimic nu a funcționat. Cazanul este defect” ne-a povestit supărat bistrițeanul.

Situația a intrat deja în atenția comisarilor de la protecția consumatorilor Bistrița care au început o anchetă în acest caz.

„Ceea ce mă deranjează cel mai rău este garanția care a fost vândută de la unul la altul. Am cumpărat centrală Viessmann pentru că sunt cei mai buni și credeam că o sa am garanția de la ei, dar nu.... Romstal-ul a cumpărat și cazanul și garanția. De la ei am luat eu cazanul, ei au dat partea de instalare altei firme din Bistrița, cu tot cu partea de garanție. Din momentul respectiv, Romstal-ul nu mai dă garanție ci firma care are contractul de instalare cu ei. Firma din Bistrița a fost depășită de problemă și așa am ajuns iar la Romstal care a trimis firma lor autorizată din Baia Mare pentru a rezolva problema... Tot degeaba... Eu am impresia că nimic din ce mi-a fost înlocuit pe cazan nu a fost orginal, comandat de la producătorul centralei, dar asta spre că o să descopere cei de la protecția consumatorilor” a povestit pentru Bistrițeanul.ro, Adrian Ungur.

Redacția Bistrițeanul.ro a cerut un punct de vedere vizavi de această problemă firmei Romstal însă până la publicarea articolului nimeni nu ne-a răspuns.

Citeşte AICI punctul de vedere al celor de la Romstal cu privire la această situaţie.

6261 vizualizari


loading...


404 Not Found

Server Error

404

Page Not Found

This page either doesn't exist, or it moved somewhere else.


That's what you can do




Avertisment:
Introducerea comentariilor la articol este posibilă doar autentificat cu contul de FaceBook. Autorul comentariului va fi singurul responsabil de conținutul acestuia și își va asuma eventualele daune, în cazul unor acțiuni legale împotriva celor publicate pe site.

NOTĂ: Bistrițeanul.ro vă roagă să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse cititorilor care au postat un comentariu sau persoanelor despre care se scrie în articol, se va sancționa prin cenzurarea partială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta comentarii.


CAUTARE
STIRILE DE AZI

Publicitate
Certificat Web Certificat Web RSS - Ia stiri de aici Aboneaza-te la FeedBurner
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al Bistriteanul.Ro.
© Copyright 2008 - 2024 Bistrițeanul.ro