Un tânăr care locuiește în Rusu Bârgăului a cumpărat în 30 octombrie 2013 de la reprezentanța Romstal din Bistrița un cazan din oțel pentru încălzirea pe lemne. Deși a costat peste 10.000 de lei cazanul este defect și nimeni nu găsește rezolvarea.
Ajuns la capătul răbdării, Adrian Ungur a luat toate actele și vineri dimineața a intrat pe ușa comisarilor de la Protecția Consumatorilor pentru a li se plânge de problema pe care o are cu cazanul cumpărat la finele lunii octombrie. Comisarii au început și ei o anchetă după ce au aflat că tânărul a avut peste 10 intervenții făcute de firmele autorizate de Romstal să intervină când există astfel de probleme.
În 30 octombrie 2013 Adrian Ungur a cumpărat de la reprezentanța firmei Romstal din Bistrița un cazan Viessmann din oțel pentru încălzirea pe lemne. Pentru acesta tânărul a plătit peste 10.000 de lei, la care se mai adaugă și toate cele necesare instalării rețelei de încălzire a casei, așa că factura achitată către firma de instalații din Bistrița a depășit 30.000 de lei.
În 18 noiembrie, firma autorizată de Romstal pentru Bistrița a instalat centrala și abia atunci bistrițeanul a constatat că cazanul este defect. De atunci și până acum reprezentanții firmelor din Bistrița și Baia Mare care au fost autorizate să repare instalațiile comepricalizate de Romstal au mers mai bine de zece ori la domicilul tânărului... în zadar însă... Nimeni nu a putut rezolva defectul iar de înlocuirea cazanului nici nu s-a discutat.
„Am mai cumpărat tot ce mi-au spus – relee, stabilizatori de tensiune... nimic nu a funcționat. Cazanul este defect” ne-a povestit supărat bistrițeanul.
Situația a intrat deja în atenția comisarilor de la protecția consumatorilor Bistrița care au început o anchetă în acest caz.
„Ceea ce mă deranjează cel mai rău este garanția care a fost vândută de la unul la altul. Am cumpărat centrală Viessmann pentru că sunt cei mai buni și credeam că o sa am garanția de la ei, dar nu.... Romstal-ul a cumpărat și cazanul și garanția. De la ei am luat eu cazanul, ei au dat partea de instalare altei firme din Bistrița, cu tot cu partea de garanție. Din momentul respectiv, Romstal-ul nu mai dă garanție ci firma care are contractul de instalare cu ei. Firma din Bistrița a fost depășită de problemă și așa am ajuns iar la Romstal care a trimis firma lor autorizată din Baia Mare pentru a rezolva problema... Tot degeaba... Eu am impresia că nimic din ce mi-a fost înlocuit pe cazan nu a fost orginal, comandat de la producătorul centralei, dar asta spre că o să descopere cei de la protecția consumatorilor” a povestit pentru Bistrițeanul.ro, Adrian Ungur.
Redacția Bistrițeanul.ro a cerut un punct de vedere vizavi de această problemă firmei Romstal însă până la publicarea articolului nimeni nu ne-a răspuns.
Citeşte AICI punctul de vedere al celor de la Romstal cu privire la această situaţie.