Casa Judeteana de Pensii, conform noilor reglementari, a trebuit sa reduca un numar de 21 de posturi, dintre care patru erau vacante. La Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortelor de Munca au fost reduse 13 posturi, dintre care tot patru erau vacante. Disponibilizarile s-au facut in urma unor concursuri.
In urma cu aproximativ doua luni, Guvernul Romaniei a transmis institutiilor publice noile organigrame. Aceste organigrame stabilesc numarul de angajati pe care trebuie sa-l aiba fiecare institutie publica.
Dupa noile reglementari, majoritatea institutiilor bistritene au fost nevoite sa faca disponibilizari de personal. Asta s-a si intamplat si in cazul Casei Judeteane de Pensii si in cazul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortelor de Munca Bistrita-Nasaud.
Ambele institutii au organizat concursuri pentru a-si putea departaja angajatii. Cei care au obtinut punctaje mai mici au fost nevoiti sa plece…
La Casa Judeteana de Pensii au trebuit reduse 21 de posturi. “Conform noilor organigrame Casa Judeteana de Pensii a trebuit sa faca reduceri de 21 de posturi. Dintre acestea patru au fost vacante, deci au plecat 16 persoane. Fiecare persoana a primit un preaviz de o luna de zile. Toate persoanele si-au terminat preavizul, in afara de una, care este in concediu medical”, a declarat pentru Bistriteanul.ro directorul executiv adjunct al institutiei, Teodor Chiciudean. La Casa de Pensii au mai ramas 47 de angajati.
Agentia Judetean de Ocupare a Fortei de Munca, pe langa faptul ca a trebuit sa reduca 13 posturi a fost nevoita desfiinteze si sediile din Rodna, Sangeorz-Bai si Lechinta. “A trebuit sa facem o reducere de 13 posturi. Dintre acestea patru au fost vacante, si au mai ramas un numar de noua. Au plecat doua persoane de la juridic, doua de la contabilitate, doua de financiar si trei de la centru de recalificare. Centre de recalificare nu au mai ramas decat la Beclean si la Bistrita”, a declarat directorul AJOFM, Doris Moldovan. Si la AJOFM mai are la ora actuala tot 47 de angajati.