Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Bistrita-Nasaud i-a amendat pe reprezentantii EON Gaz deoarece unele contoare montate bistritenilor nu aveau verificare metrologica. Compania este nemultumita de amenda aplicata si a contestat in instanta procesul verbal.
In urma mai multor controale pe care le-au desfasurat inspectorii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Bistrita-Nasaud si care au vizat calitatea serviciilor oferite de compania EON Gaz angajatii CJPC au gasit mai multe nereguli. Pentru probleme gasite compania EON Gaz s-a ales cu o amenda de 15.000 de lei.
Ioan Chira, inspector in cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Bistrita-Nasaud, a declarat pentru Bistriteanul.ro ca "aceasta amenda a fost aplicata pentru ca au fost constatate mai multe nereguli. Cea mai grava vizeaza faptul ca 10 la suta dintre contoarele de gaz instalate la locuintele bistritenilor au data de utilizare depasita. Mai mult decat atat: exiata cazuri in care de peste 5 ani de zile contoarele nu au mai fost verificate metrologic. Asemenea cazuri au fost descoperite la blocurile de locuinte atat din Bistrita, cat si din Beclean".
Inspectorii au gasit probleme si in ceea ce priveste contractele incheiate intre furnizor si beneficiarul serviciilor. "Oamenii nu erau informati corect in ceea ce priveste modalitatea de facturare. Astfel ca, pentru neregulile depistate am aplicat o amenda de 15.000 de lei. Insa, cei de la EON Gaz au contestat amenda in instanta si au castigat, iar institutia noastra a facut recurs" mai explica Ioan Chira.
In legatura cu acest caz, purtatorul de cuvant al EON Gaz Romania, Oana Trandafir, a confirmat amenda aplicata de inspectorii CJPC BN insa nu explica daca constatarile inspectorilor care sunt angajati sa se ocupe de protectia consumatorilor sunt reale sau nu. "Noi am cerut in instanta anularea procesului-verbal si am castigat, insa, Protectia Consumatorilor a facut recurs".
Judecarea dosarului se va relua dupa ce magistratii se vor intoarce din vacanta.